UPOZORNĚNÍ: Stránky obsahují militantní, drastické
a potenciálně psychicky nebezpečné informace.
Může-li vás to jakkoliv poškodit, tyto stránky opusťte!!

Dopis čtenáře – Patrik

Zdravím vás kamarádi!

Prakticky denně od vás dostávám velké množství e-mailů a soukromých zpráv, kde mi posíláte své názory, otázky a žádosti o různá vyjádření. Je mi to velmi líto, ale není v mých silách odpovídat všem a tak většina mailů zůstane nezodpovězená nebo je odbydu jen „větičkou ze slušnosti“.

Není to neúcta k vám, ale prostý nedostatek času, což asi znáte a doufám i pochopíte snad všichni. Jak jste si v posledních měsících už všimli, snažím se ty nejzajímavější dotazy vybírat a své odpovědi zpracovávat přímo do podoby určitých článků, které zde zveřejňuji.

Některé další e-maily obsahují vyjádření spíš osobnějšího charakteru, nebo naopak načínají téma, které by mělo být určené na širší diskuzi. Jakkoliv se totiž mohou zdát názory druhého člověka jednostranné nebo dokonce konfliktní, možná stojí za to je tady zveřejňovat, pokud má o to pisatel zájem.

Stejnou možnost zveřejnění nějakého vašeho smysluplného dotazu nebo podnětu tady na webu specnaz.cz nabízím po dohodě všem. Samozřejmě pokud nepůjde o neplacenou reklamu J, vyložené hlouposti nebo vulgární urážky. Pro bližší info a případnou dohodu mě neváhejte kontaktovat na e-mail: chlibek@specnaz.cz

Jako první vám zde (s jeho souhlasem) předkládám fragment konverzace s Patrikem, kterému jsem její zveřejnění nabídl a on souhlasil.

Vás ostatní poprosím o přečtení a budete-li chtít, i o případnou věcnou reakci do komentářů. Předem díky všem, kdo si v reakcích (všeobecně na cokoliv) dokážou udržet slušnost, věcnost a nadhled.

 Marek Chlíbek – Dago

= = = = =

 Ahoj Marek,želám ti Pekný deň

 Pošlem ti email ktorý som napísal všetkým bojovým klubom MMA a  muai thai u nás v Bratislave.Chcel by som vedieť tvoj názor čo si o tom myslíš. Aspoň si prečítaš ako rozmýšlam o bojových umeniach.

 .

 Ahoj,

Dekuji za mail. Ja cizi nazory moc nehodnotim. Myslim, ze na to nemam az tak moc pravo. Snazim se jit svou cestou, ale na to abych nekomu rikal jaka je zase jeho cesta mi pripada, ze toho umim ještě dost malo. Pokud chces, muzu tvuj mail zverejnit jako verejne pristupny clanek na www.specnaz.cz, spolu s nejakou informaci, ze mas zajem o nejake reakce nebo nazory ctenaru k tvym nazorum. Myslim, ze by z toho mohla byt nakonec docela podnetna diskuze. Zalezi na tobe, jestli by ti zverejneni vyhovovalo.

At se dari!

Marek

 .

 Ahoj, 

 ďakujem Ti veľmi pekne, budem rád ak to tam zverejníš, daj vedieť kedy to tam dáš aby som si to mohol pozrieť.

 Ďakujem a prajem pekný deň.

 Patrik

 .

 Prajem Vám pekný príjemný deň.

 Bez všetkých formalít a zbytočných obštrukcií prejdem rovno k veci. Mojim cieľom nieje Vás zhadzovať ani sa Vás nijako dotknúť. Nič ste mi neurobili a ani sa nepoznáme. Ide len o vyjadrenie mojich názorov a myslenia tak ako  to cítim ja čo sa týka bojových umení ale aj MMA  a Muai Thai.

  Keď ide čisto konkrétne o MMA a Muai Thai tak pokiaľ to nevyzerá tak tvrdo ako to predvádza Tony Jaa v Ong Baku tak je to celé o ničom a len blbosť. Je to trápne a vyzerá to ako keď sa malé deti vyzývali na férovku v socialistických časoch ktoré som zažil. V reálnom stretnutí na ulici neexistujú žiadne pravidlá zvlášť vtedy ak ma ide niekto zabiť. Po ďalšie každý protivník je jedinečný bez ohľadu na jeho úroveň a schopnosti. Nikto nevie čo kto urobí a akým spôsobom zaútočí. Je trápne a ľahké na tréningoch nacvičovať veci v štýle ty mi urobíš toto a takto ako ti to ja ukazujem a ja ti urobím potom toto.

 Ja som bol nespočetne veľa krát na rôznych bojových umeniach od svojich 10 rokov a teraz mám 35 rokov. Všade som zažil to isté. Ešte aj naši trápni kukláči z útvaru osobitného určenia predvádzajú ľudom vonku na dni polície to isté. V zmysle ohurovať sprostých naivných ľudí, ktorí im to žerú. Osobne som ich vyzval a ešte do dnešného dňa sa nenašiel nikto kto by si to chcel rozdať. Ukazovať nacvičené veci dopredu tak ako sa niekto dohodne je ľahké a hlavne keď presne chcete aby to dopadlo tak ako vy chcete. Raz na Muai Thai mi kázali aby som sa otáčal zo zdvihnutými rukami hore a pokiaľ sa ja mám otáčať tak mi do ľadvín kopali viacerí naraz. Je to zbytočné ničenie vlastného tela a orgánov. Chcel by som vidieť či sa ma niekto dotkne ak ja nebudem chcieť a keď mi pôjde o život.

  Nepoznám človeka na svete, ktorý by kopal tak rýchlo aby som to nestačil blokovať respektíve  aby som stál  ak debil na jednom mieste. Ktokoľvek zaútočí a je jedno či kopom alebo úderom tak skôr ako sa pohne musí sa natiahnuť ťažiskom. Z toho vyplýva, že kto nieje úplne retardovaný tak vidí skôr ten pohyb ťažiska ako sa vy pohnete a skôr ako vykonáte akciu. Keď vidím ako sa pohnete tak nebudem stáť na mieste ale buď už dávno som na inom mieste alebo rovno vyrazím do protiútoku lebo obrana je blbosť. Keď narazí do vás v aute kamión je to to isté ako keď do úderu alebo kopu protivníka proti jeho útoku zasiahnete vy plnou silou. Už z fyzikálnych zákonov je dané a nikým nevyvrátiteľné, že ak sa zrazia dve sily tak nastane výbuch v tomto prípade sila ktorá je rýchlejšia a silnejšia spôsobí devastačný účinok.

  Keď ide o kopy tak ktokoľvek kope a je jedno o aký kop ide tak musí v tú chvíľu stáť na jednej nohe. Kto stojí na jednej nohe nikdy nemá stabilitu takú istú ako človek, ktorý stojí pevne zakorenený na dvoch nohách a ktorý vie narábať zo svojim ťažiskom, a ktorý vie narábať zo svojou energiou, a ktorý tú energiu vie nasmerovať a presunúť do ktorejkoľvek časti tela. Kto si myslí že niekto kto stojí na jednej nohe aj keď len chvíľu ma stabilitu tak je čistý primitív. Ak ma niekto trafí pokým stojím na jednej nohe tak už je koniec. To znamená, že tie dlhé nekonečné otlkania v ringoch absolútne nechápem. Buď nedokážu vyvinúť silu na K.O. alebo nemajú žiadnu úroveň. Kto úroveň má a je majster tak dlhšie ak 5 sekúnd sa ani biť nedá. Stačí jeden jediný úder a to podotýkam ešte aj nešťastný a z vypustenou silou a nemusí byť ani naplno a môžete súpera zabiť.

  Naše telo je krehké a labilné. Stačí aby niečo prasklo nejaká cieva alebo aby ste upadli do bezvedomia a bye bye život. O chvíľu vás pochovávajú na cintoríne a hrá vám smútočná pieseň Ave Mária. Realita je taká že praví majstri bojových umení sa nikdy v živote nebudú biť celé minúty a nespočetné množstvá kôl. Jeden jediný úder a je koniec. Ten kto to nevie a nedokáže súpera odrovnať jediným úderom nieje bojovník ale len malé decko, ktoré sa hrá na pieskovisku z kýblikom a lopatkou a robí si kopčeky. Dieťa si myslí, že robí veľké veci a pritom robí jedno veľké hovno. Aj naša slovenská mafia je to isté. A keď príde ruská mafia Solnetskaya Bratva, čínske triády alebo japonská jakuza tak sa poserú od strachu zošedivejú a budú tak plakať ako ešte nikdy neplakali.

 Ešte to hlavné čo sa tréningov týka jedna vec je mať nejakú kondíciu a nemať žiadnu. Ale vysilovať ľudí na tréningoch že nevládzu stáť na nohách a potom sa majú ešte biť je blbosť najväčšia. Chcem vidieť kto ma vysilí na ulici keď ma niekto prepadne a keď mám všetku energiu. Chcem vidieť ako sa môžem unaviť keď niekto buď zbije mňa alebo ja zbijem niekoho. Ako sa dá tak unaviť aby som nevládal dýchať keď boj bude trvať len pár sekúnd a v mojom prípade je to tak isté ako keď všetci dobre vieme, že zajtra víjde slnko. Jednou vetou tréningy sú absolútna blbosť a preto k nikomu nechodím aby som nemusel zažívať veci, ktoré nemajú vôbec ale vôbec žiadny zmysel.

 V starých dobách v Cíne existovali majstri bojových umení, ktorý zažívali dennodenne boj na život a na smrť a tí robili ochranu najväčším cisárom a boháčom. Dnes je realita taká, že náš prezident ma ochranu len úbožiakov aj všetci vládni činitelia. SBS je tiež celá trápna. Je to výsmech pravým a skutočným hodnotám. SBS má značiť súkromnú bezpečnostnú službu. Bezpečnosť má znamenať bezpečnosť doslova. Majú tam biť ľudia perfektne vytrénovaní vo všetkom. Realita je taká že preukaz SBS dostane, každý starý dedko pred smrťou, hocijaké tlsté vyžraté prasa, ktoré nevie stáť na nohách a ktoré tak ťažko dýcha, že to počuť na 10 metrov, hocijaká troska vychudnutá, že má aj 35 kg z topánkami robí SBS, hocijaká žena tam robí. Do SBS dajú hocikoho len aby tam niekoho mali. Celý tento systém je primitívny a trápni ako celý náš štát aj z tými ktorí mu vládnu, a ktorý ten zákon tvoria. V bankách strážia úbožiaci, ktorý keď zažijú prepad a strieľanie zo samopalu tak sa poserú a zomrú už len z vyľakania. S tohto celého si kladiem otázku čo je toto za chorý a zvrátený systém, že je úplne jedno štátu, polícii, vláde, všetkým bankám aj obchodom a nákupným centrám, že im tieto miesta strážia chudáci ktorý nič nevedia. Chcem vidieť SBS-kára, ktorý ma zastaví taký sa nenarodil a určite nie u nás. Jedine tak v Číne.

 Nebolo mojim cieľom na Vás útočiť ani vás zhadzovať, chcel som sa len podeliť s Vami o moje myslenie a o to ako to ja osobne cítim. Je len na Vašej úrovni a myslení z čím sa stotožňujete a s čím nie.

 Ja potrebujem od Vás len jednu informáciu, že aké sú peniaze za zápasenie v MMA aj Muai Thai. Viem, že od amatérskych úrovní, po slovenskú úroveň, európsku úroveň až po svetovú úroveň sa zápasí. Chcem vedieť o aké peniaze tam ide lebo mojim cielom je tam ísť a bojovať. Ide mi len o peniaze a nič iné. Chcem vedieť či sa dá vyhnúť tomu čo ja nazývam stratou času aby som nemusel nikam chodiť. Chcem vedieť či môžem ísť na zápasy aj sám na vlastnú pasť keď dám štartovné a chcem vedieť v akých sumách sa to štartovné pohybuje v týchto úrovniach od najnižších až po svetové. A už len posledná vec či môžem kohokoľvek vyzvať v MMA a Muai Thai?

S úctou Patrik

 = = = = =

 Marek, chcem ti ešte poslať email ktorý som poslal našej slovenskej polícii ako svoj názor na konkrétne veci ktorí sa mi stali a v podstate ako nesúhlas z ich niektorými postupmi a predstav si naša polícia je taká zbabelá aj celé policajné prezídium, že sa nezmohli po prečítaní ani na odpoveď. To svedčí o nich všetko čo sú zač.

Dávam Ti súhlas, že môžeš zverejniť aj tento email a aspoň uvidíš aké budú reakcie  ľudí.Aj keď sa mi dvaja osobne nepoznáme ja Ta mám rád ako človeka a som rád, že aspoň takto si môžem s tebou písať. Možno sa niekedy aj stretneme.

 Teraz kopírujem ten email:

 .

 Chcem vyjadriť svoj názor na konkrétne postupy a správanie policajtov radových,ale aj útvaru osobitného určenia.Ja osobne som raz pred 7 rokmi bol 23 dní v base. Bol som neprávom zavretý. Nieje podstatné kto ma krivo obvinil,ale za 23 dní bola obžaloba stiahnutá a pozastavená.Vtedy ak som prvý deň  strávil v cele tak jeden mladý vtedy ešte 23 ročný policajt na obchodnej v Bratislave ma len tak chcel biť pelendrekom a vyhrážal sa mi slovne,že mi vbehne do cely a že dostanem poriadnu nakladačku.Ja som mu nato predviedol na stene par kopov z výskokom zo slovami,že ak to iste urobím jemu tak ho to odnesie 10 metrov a bude po ňom a prešlo ho to. Keď som bol 23 dni vo väzbe tak policajti nás nútili v úplnej zime vo februári isť hneď po sprche von do tej zimy.

V roku 2011 presne 18.decembra náš sused nás zalarmoval o 4 ráno,že ho prepadli a že má doma v byte ozbrojených ľudí ktorí sa tam zabarikádovali. Najprv prišli 2 policajti,ale do bytu dnu nevstúpili ani zo samopalmi.  Ostali síce u suseda v byte,ale len na chodbe. Do priestorov ďalej kde bola tma už nešli. Behom nejakej doby bolo v byte presne 15 policajtov zo samopalmi.Aj keď ich bolo spolu 15 a mali samopale aj tak sa báli ísť dnu a triasli sa im ruky aj zo samopalom. Ja som sa nasral a šiel som dnu.  Policajti  sa ma pýtali či sa nebojím a odtlačili ma naspať. Dnu aj tak nešli a tak som im nadával, že sú sračky a že ak tam nepôjdu tak tam pôjdem ja a nebudem sa s nimi o tom baviť. Aj môj otec im nadával aj moja mama.Kázal som im aby sa už osmelili a išli dnu. Nejakú dobu im to trvalo. 2 krát som vbehol dnu do toho bytu a oni mali vo výške ramien namierené samopaly.Ak som vlastne vchádzal dnu do izby kde bola tma tak  som prechádzal tým pádom okolo tých samopalov .Triasli sa im ruky a samopaly mali nabité. Kľudne ma mohli nechtiac zastreliť.Nepovažujem za normálne, že toľko mužov sa bojí aj zo samopalmi. Susedovi muselo preskočiť lebo dnu nikoho nenašli a mal nejaké vidiny. Ide tu o ten fakt,že všetci policajti tam išli naostro. Ja som tam išiel z tým istým pocitom. Mysleli si to aj moji rodičia. Len rozdiel je v tom, že ja bez zbrane a sám.

 Ja nemám strach vôbec z nikoho a zo žiadnych situácií. Sám sa cvičím od malička v bojových umeniach a posilňujem. Nemám maturitu len preto, že ma nebavila škola a všetko som vedel a preto som sa nevenoval škole. Mesto školy som rozvíjal svoje záľuby bojových umení a zaujímala ma filozofia, vesmír, dejiny, KGB, Sovietsky zväz, história atď. Iným ľudom sa môže o tom čo ovládam len snívať. Koľko ľudí ma maturitu aj vysoké školy a sú primitívi aj tak. Vo vláde je taká kopa primitívov celá väčšina. Hádať sa a biť nadávať si do všetkého možného pred očami kamier a celého národa je absolútne úbohé. Svedčí to o tom ako majú občanov viete kde a aká je ich úroveň primitívna.

 Nikomu na svete nepomôžu žiadne školy keď školy ešte nikomu nedali charakter. Koľko ľudí ma školy a kradnú,robia zle, spájajú sa z mafiou. Týka sa to aj politikov aj policajtov radových aj kukláčov. Veľa kukláčov sedí v base za vraždy alebo iné trestne činnosti. Nepomôžu ani psychotesty ani školy, keď sú ľudia bez charakteru a sú primitívni aj tak. Raz jeden cigáň v osade znásilnil jednu babku a poslali tam komando a na jedného sfetovaného a  drogovo závislého čo aj z topánkami mal 45 kg poslali celé komando aj 20 mužov. Dávali to aj na markíze v televíznych novinách. Ten kto velil zásahu je asi retardovaný. Ešte aj ľudia v osade im povedali,že on spí a je nadrogovaný. Ukázali im aj v ktorom dome spí a kde to je. Ak už na takého úbožiaka a kreatúru čo ledva žije treba poslať 20 mužov zo samopalmi a ešte k tomu z UOU tak to je už trápne ako celá polícia aj celý systém. Spiaceho ho prepadli kričali po ňom ak vyšinutý psychopati a bili ho aj keď im vôbec nič neurobil.Ak si na ňom riešili svoje nenávistné emócie, že znásilnil starú babku to nieje normálne. Im neurobil vôbec nič a pokiaľ dobre viem tak je každému dobre jasné, že taký človek je duševne chorý.Okrem toho zákon hovorí a malo by to tak aj biť, že kto nekladie odpor tak ho nemáme napadnúť.Takéto veci sa nestávajú prvý krát, že na niekoho kto je slabý pošlú celý útvar.Potom na mafiu asi pošlú celé vojsko alebo čo.

Sám mám záujem stať sa členom UOU a bráni mi v tom len blbý zákon ktorý je chorý ako celý tento systém. Máte v polícii primitívov a kopu násilníkov a nepomôže im ani škola ani psychotesty. Ale človek ktorý má väčšiu úroveň ako všetci dokopy tak ten sa tam nedostane. Určite teraz nezanevriem na políciu a nebudem si myslieť, že sú taký všetci lebo dobre viem, že je tam aj kopa slušných poctivých policajtov ale ten fakt, že kopa takých individuí Vám robí zlé meno tak ten fakt je nevyvrátiteľný. Môžete odkázať všetkým členom UOU aj iných jednotiek, že ak sú taký odvážny, keď vedia biť chudákov keď sú zo samopalom a je ich 20 tak si to rozdám s nimi ja sám osobne. Urobil by som s nimi masaker. Nemajú  odvahu sa mi postaviť ako jednotlivci a kľudne ich zvládnem aj 5 naraz.Milujem čínske bojové umenia a starých majstrov. Pomocou Winch chun a štýlu Xing Yi Chuan kde ruky strieľajú ako projektily zo samopalu by som ich tak zbil, že by nato nezabudli celý život .Ale pochybujem,že by to prežili, lebo po takých úderoch sa zomiera okamžite.

 S úctou ten ktorý by bol v UOU ten najlepší, keby sa niekto nesral z maturitou a nedokonalými zákonmi.

 Patrik

 alexej.lesukov71@gmail.com

Komentáře: 32

1 K4čer { 19.04.14 at 13.47 }

Ja by som sa stejně priklonol k tým korytnačkám 🙂

2 K4čer { 19.04.14 at 13.46 }

Ja by som sa stejně priklonil k tým korytnačkám 🙂

3 Patrik { 18.04.14 at 20.23 }

V kung fu čiže wu shu ide hlavne o nastolenie mieru a harmónie. Ide o stav mysle, aby bola v rovnováhe a harmónií. O stav v ktorom má byť cvičenec stále v hlbokej meditácii. Meditácia každého človeka robí odolnejším voči stresu ale aj celkovo duševne vyrovnanejším človekom. Človek musí dospieť kedy je v harmónií sám zo sebou. Nejde o to kto je lepší od teba alebo o to kto je silnejší. Od každého je niekto silnejší. Predovšetkým ide o to aby si prekonával sám seba. Aby si bol stále lepší a lepší. Nikdy v živote som nikomu fyzicky neublížil ani vtedy ak už som mal veľké nervy. Ale medzi nami vo svete existujú ľudia, ktorý sú jednoducho nepoučiteľný a na tak nízkej primitívnej úrovni, že pokým im niekto nedá lekciu tak sa nespamätajú a nikdy nepochopia základné veci ktoré všetci normálny ľudia chápu. To, že píšem doslova o boji na život a smrť ešte neznamená, že by som tomu bol rád. Len som dospel do takého štádia, že nepoznám strach z ničoho a z nikoho. Ako jeden z Vás píše že som psychopat, zato že sa ničoho nebojím to je choré. Neviem prečo by som mal zato, že sa nikoho nebojím byť psychopat. Moje myslenie a názory sú podporené hlbokou filozofiou a logikou. Všetko čo hovorím ovládam a mám vyskúšané. Sú typy ľudí čo nikdy nebojovali a nevedia sa ani byť a len na papieri alebo internete sú veľký majstri ale ja narozdiel od nich trénujem od svojich 10 rokou a teraz mám 35. Ja sa vyznám v bojových umeniach a pretože poznám úplne všetky ktoré existujú tak aj viem čo ktoré bojové umenia ponúkajú a čo sa v nich dá naučiť. To, že všetky bojové umenia poznám zas neznamená že ich ovládam. Ani nemám záujem ovládať všetky a ani nechcem. Každý človek na svete má slobodnú vôľu a určuje čo je pre neho dobré. Každý človek je jedinečný a neopakovateľný. Na základe myslenia a patričnej úrovni si človek vyberie akou cestou sa chce uberať a čo je pre neho dobré. Napríklad taký drogista si vyberie, že sa zruinuje a bude drogovať. Opilec si vyberá cestu, že sa zničí alkoholom atd. Pritom obaja si myslia, že nerobia nič zlé a že sa uberajú dobrou cestou. Pritom všetci normálny ľudia vedia, že ich cesta je zlá a pomýlená. Ja som si na základe svojho intelektu a na základe toho, že sa v bojových umeniach vyznám vybral svoju cestu akou sa chcem uberať. Poznám aspekty všetkých bojových umení a viem čo ktoré ponúkajú. Ludské telo má svoje limity a nieje možné ich presiahnuť. Mňa vlastne nemusí ani zaujímať názor iných ľudí aj ked si ho veľmi rád vypočujem. Ja osobne považujem za najúčinejšie na svete to ked si človek vyberie najefektívnejšie techniky z konkrétnyh bojových umení a do detailu ich dokonale ovláda. Z Wing chun rýchle údery na krátku vzdialenosť kde ruky strieľajú ak projektily zo samopalu za sebou. Ak Váš súper robí akúkoľvek techniku tak musí vynaložiť najprv úsilie a aj pohyb vykonať. Musí sa najprv pohnúť ťažiskom. Vy ak nieste sprostý tak to vidíte skôr ako pohyb vykoná. Vidíte aj to, že sa ťažiskom pohol ešte skôr ako vykonal pohyb. Vy ak vykonáte v tom momente pohyb proti súperovi a správne si to načasujete tak skôr ako sa súper pohne tak už ho krátkymi a veľmi rýchlymi údermi za sebou na hrudník dorazíte. Verte tomu, že nepoznám nikoho na svete kto by moje údery vydržal. Každého by ten smiech prešiel aj to robenie srandy so mňa. A Xing yi quan jedno z troch vnútorných štýlov ktoré uznávam najviac je založené na 3000 rokov starej Taoistickej filozofii ktorá je založená na princípoch ktoré udržujú celý vesmír pokope a v harmonii aj Vaše telo je udržované len vdaka tomu. Tieto vnútorné bojové umenia ako Xing Yi quan a ešte Tai chi chuan a Pakua chang sú nielenže brutálne ale aj človeka a jeho celé telo liečia a omladzujú. Neexistuje nič lepšie a efektívnejšie pre človeka. Nič iné a lepšie už neexistuje zo všetkých bojových umení jedine ak by niekto nejaké vymyslel. Takže sa nebudem z nikým nevedomým baviť o tom že MMA, K1 A MUAI THAI je blbosť. Tieto bojové umenia a športy zároveň nemajú žiadne hodnoty a už vôbec nie filozofiu ktorá by zastupovali všetky prvky múdrosti od udržovania chodu vesmíru až po neuveriteľné liečebné a omladzovacie účinky.

4 Bea { 18.04.14 at 9.53 }

V prípade, že by si sa aj s niekým dohodol na ten boj na život a na smrť, a keby si ho aj v boji zabil, čelíš obvineniu z vraždy, aj keby s prípadnou smrťou tvoj súper po dohode súhlasil.

5 Patrik { 18.04.14 at 8.52 }

Dakujem Vám za ohlasy a nič si nerobím ani z tých negatívnych proti mne. Tí z Vás kto sú čisto proti mne tak ja si s toho nič nerobím. V prvom rade nie som superman, v druhom, to, že nestrácam čas nad pravopisom neznamená, že nemám intelektuálnu úroveň, tak ak ja myslím veľa ľudí nieje na svete, nemyslím len o bojovom umení ale aj filozofiu, duchovnú úroveň a aj všeobecný prehlad. Einstein prepadal z nejakých predmetov a pozrite sa aký mal geniálny mozog. To, že niekto robí chyby a nemá záujem ich kontrolovať to neznamená, že je primitív. Tí čo nerobia v pravopise žiadne chyby tak zas im to nepomôže a nemusia mať vôbec žiadnu úroveň. A pre tých z Vás ktorý si so mňa robia úplnú srandu nemám problém sa z každým z Vás osobne stretnúť a potom uvidíte na vlastnom tele čo s Vami urobím. Ja nemám problém nikomu aj osobne dokázať to čo píšem. Takže ak sa Vám chce prísť do Bratislavy tak máte možnosť a dohodneme sa. Na Hviezdoslavovom námestí máme každé leto postavené podium z dreva a môžem zabezpečiť aby ste ma mohli osobne vyzvať presne tý ktorý ste silný len cez internet. Ak nemáte s tým problém ako ja tak budeme bojovať na život a na smrť. Potom sa uvidí kto z Vás by tam prišiel. Každý človek pozná svoje schopnosti a ja tiež. Pre toho z Vás čo mi píše o tom, že ma niekto zhodí na zem a bude páčiť pákami atd tak len toľko, že nech kto skúsi kto chce. Som zvedavý, či si budete robiť srandu aj z Bruce Lee keby žil, alebo z veľmajstrov iných bojových umení. Nie som vôbec neporaziteľný, ale tvrdým tréningom a hlavne konkrétnymi technikami a cieľavedomým prístupom sa dá dopracovať k tomu aby som patril medzi najsilnejších ľudí na svete. Ked myslím na svete tak nemôžem mať problém vôbec z nikým. Tí čo sú v MMA najlepší na svete niesu vôbec nič. Silný sú len z pohľadu nevedomých ľudí a tých čo sú slabý. Ak príde pravý majster Xing yi quan alebo wing chun do ringu tak ľudia ako Emalienenko sú po smrti, takže len toľko.

6 hlavoukroutici { 20.03.14 at 18.01 }

Takze: nebojis se niceho-jsi psychopat.Tvpje predstavy o boji jsou ziskany z youtube a beckovejch filmu.Na stret s clovekem trenujicim mma nemas,nebot nejsi schopen tvrdeho treninku.Tvoje zkusenosti a sebevedomi prameni z tajtrlikovani pred zrcadlem doma v obyvaku,protoze tva nulova socializace a lenost ti zabranuje organizovane trenovat nebo ziskat slusne vzdelani.Potreboval bys vazne stret s realitou,idealne v kleci s nekym z tech mma trapaku.Staci zajit na trenink a oni uz te tam vyskoli.Howght

7 Michal { 18.03.14 at 20.12 }
8 dan { 18.03.14 at 15.34 }
9 letadlo { 17.03.14 at 14.07 }

Češi mají Blanické rytíře, Američané supermana, a až Slovensku bude nejhůř, Patrik vyleze ze své chýše a celé nepřátelské armády pobije do pěti vteřin. Jsem rád, že máme tak silného a neporazitelného spojence jakým je Slovensko se svou žijící legendou Patrikem. Dozajista maďarské maminky straší své dítka, když nechtějí papat, Patrikem, namísto klekánicí. 🙂

10 dan { 07.03.14 at 13.32 }

Ahoj Lidi,tak to co se tady píše jsou dvě rozdílné věci ja se píše viz.výše..zpravidla vubec nekomentuji,ale tohle mě celkem zarazilo,jelikož jsem 15 let ve světě thai boxu,mma a v poslední řadě Bare knuckle boxing ,neboli box bez rukavic…co se týče patrika chápu co nam chtěl říct..ale jeho Fylozofie se nikdy nemuže shodovat s mma a jakým koli sportem..protože mu jde o přežití ne o sport,a je jasne že street fighter porazí v klubu mma borce a naopak..to že to nekdo prezentuje jinak je na hodně odstavcu…spíše mě zajíma kde patrik nasbíral takové zkušenosti že si myslí že Fedor je…“znam“s prostředí MMa jeho bratra Alexandra a myslim že jsou tohle profici na slovo vzatí kterym nejde o toho nekoho sundat ale vnitřně si dokazat posunout sve tělo a ducha vždy o něco dál…jinak se stotožnuji s Jachymem..Mam možnost a měl jsem hldidat bary, lidi, s lidma od kung fu karate taekwondo musado a jine..kazdý ma svoje ale myslim si že na jeden uder to prostě bez štestí přípravy osudu a buh vi ceho jeste nejde..protože jak říkaš patriku kazdý je individualni…nekoho rana na nos vyřadí někoho ne,nekoho ohryzek druheho protože ma delší bradu pořadně nezasahneš,tretí ma solar přes pupek skoro neviditelny..tzn že se na kazdeho musis pripravit..ale pokud na tebe skočí bez připravy clovek ktereho neznaš a je treba byvaly wrestler jako myslím zapasník ležiš na zemi jak dlouhý tak široký a trva ti pet sekund než zaostříš…a ted je ta situace kdy je treba radoby mma nebo judo ,zapas, duležité…umět bojovat na zadech….a to třeba činští mistři neuměli…. a zase judo a zapas neřeší situaci na lopatkach..proto je tu brazilske jitsu…a tak to jde dokola..proto si myslim že rozumny komplexní trenik všeho je velmi duležtý aby jsi přežíl….tod muj nazor na to..prošel jsem si „kraw magu!, musado, judo, zapas,jitsu,brazilske jitsu,grapling,vale tudo 8zapasu „profi“14 thai box,146 box bez licence…a mnoho garažovych boxu..vše jen orientačně píšu..nevím přesně..nejde mi o čisla..dekuji zdravim všechny D.

11 Ondrej { 06.03.14 at 20.37 }

Milý Patrik, v zásade súhlasim s Tvojimi názormi. Ľudia – hoci aj skúsení policajti, aj ktokoľvek iný, sú ustráchané sračky, spokojní s tým, že ich schopnosti dávajú tušiť potenciál… a tam to hasne. Málokto sa zaoberá tým, či to funguje aj v realite a bez hanby zaspí na vavrínoch. Ale s jednou vecou nesúhlasím absolútne. Mne osobne je jedno či máš maturitu alebo 10 vysokých škôl, ale keď sa v každom Tvojom texte objaví niekoľko výrazných pravopisných hrubiek, ktoré ak by som si nedomyslel obsah sám, mohli by ho v skutočnosti dosť pozmeniť, tak sa nemôžeš čudovať, že Ti z polície neodpísali. Ani neodpíšu. To, že sa odmietaš podriadiť takej zabehnutej praxi ako je urobenie si maturity, svedčí napríklad o tom, že Tvoje sebavedomie je až také silné, že by si „kráčaním po vlastnej ceste“ mohol napr. ohroziť team v akcii, pretože tam je podriadenie sa zabehnutej praxi a napr. rozkazu nevyhnutné. Takto rozmýšľa nie len policajt. Takto rozmýšľa ľudstvo. Niekedy je to na škodu ale je to tak. S Tvojím (dosť chytrým) chápaním sveta by si sa nad tým nemal vôbec pozastavovať. Som policajt už niečo cez 10 rokov a poznám aj mnoho chlapcov z UOU. Tam to nie je len o bojových schopnostiach, tam ešte musíš vedieť vychádzať s kolegom, s ktorým si inak vôbec nemáš čo povedať alebo ho dokonca neznášaš, musíš vedieť sa výborne orientovať v priestore a vedieť sa okamžite presúvať na rôzne miesta útoku, perfektne riadiť rýchlo idúce auto, ovládať viacero druhov zbraní, zlaňovať, potápať sa, loziť, mať oči vzadu (!). Ako si na tom s takýmito schopnosťami??? P.S.: odkiaľ vieš, keď ideš do osady po cigáňa, ako sa zachová? odkiaľ môžes vedieť či sa nezdrogoval natoľko, že bude okolo seba tĺcť železnou tyčou alebo páliť nejakou zbraňou čo včera ukradol opitému poľovníkovi na posede a ten to zo strachu ešte ani nehlásil? išiel by si tam sám? …už vôbec pohyb po osade je pre jedného gádža medzi voľne poletujúcimi kameňmi veľkosti dlane dosť nebezpečný 🙁

12 Bea { 08.02.14 at 18.21 }

Tony: ako si to poslal dvakrát, ked každý je v niektorých pasážach iný?

13 Tony { 08.02.14 at 18.14 }

Sorry omylom sa mi ten prispevok poslal dva krar. Prosim admina aby jeden z niich vymazal. Dakujem

14 Bea { 08.02.14 at 18.04 }

podľa mňa sú aj tak najlepšie ninja korytnačky 🙂

15 Tony { 08.02.14 at 16.27 }

Patrik nie, vôbec si sa ma nedotkol, veď nato je táto stránka aby sme spolu diskutovali, polemizovali a argumentovali. Samozrejme že človek ako ty, čo od detstva trénuje nebude robiť sbskára spolu s nejakými dôchodcami alebo s ľudmi čo nikdy nič netrénovali, ale na Slovensku je niekoľko bezpečnostných agentúr ktoré do svojich ľudí príjmajú len ľudí čo niečo vedie, ovládaju boj bez zbrane, vedia strieľať a myslím že tam by si sa svojími schopnostami dobre dokázal uplatniť. Napríklad http://www.patrolguard.sk .Uvedomujem si že na ulici tých útočníkov môže byť veľa, môžu byť zákerní a môžu ma chcieť zabiť ale proti NAOZAJ zákerným ľudom ktorí budú odhodlaný ma dostať nepomôže žiadne bojové umenia. Ani keby som bol superman nezabránim tomu aby ma nevzal niečim odzadu po hlave, aby mi nezapichol od chrbta nôž do hrdla, aby ma nezastrelil zo zálohy aťd….. Ale plne sa stotožnujem s tým že treba trénovať aby bola čo najvačšia pravdepodobnosť že sa podarí ubrániť. A pravdaže ako si už spomenul je potrebné nebojácne srdiečko, a ostražitý duch. Dovolil by som si ešte dodať že je potrebná aj chladná hlava. To znamená že treba vedieť držať na uzde svoje ego, nevyhládavať konflikty, nedať sa vyprovokovať, snažiť sa ak je to možné vyriešiť slovami, útekom, zavolaním polície aťd, myslieť aj nato ako je u nás justícia, a či je tá situácia naozaj taká vážna že sa musí riešiť násilím. Ale ak to inak nejde tak treba byť maximálne tvrdý,a bezohladný aj za tú cenu že útočník alebo útočníci z toho nevyviaznu živí. Aj keď trénujem už niekoľko rokov osobne by som situáciu keď po mne ide 5 útočníkov riešil so strelnou zbranou, pretože sa dosť dlho venujem aj strelbe, takže by som aspon zopár útočníkov vzal so sebou. Ale bez zbrane proti 5 fakt odhodlaným útočníkom by som sa asi pokúsil jedného alebo dvoch zneškodniť a zdrhnúť. Pravdaže keby som mal so sebou napríklad ženu tak vtedy by som bojoval do poslednej chvíle. Ale samozrejme prajem si aby sme sa nikdy ani ty ani ja do takej situácie nedostali. Film Ip-Man som videl, ako film je super ale nemôžem sa ubrániť pocitu že veľa scén je robených preto aby vyzerali pôsobivo a nie aby ukázali skutočný boj. Sám si napísal že skutočný boj trvá len pár sekúnd a na jeho konci je jeden alebo viac ťažko zranených či mrtvých ľudí a dejú sa tam veci aké neuvidíme v žiadnom filme- kopanie do genitáli, údery do krku, pichanie prstov do oči, lamánie prstov, kúsanie, škrabanie, dupanie po ležiacich súperoch,lámanie vazov aťd. Skutočný boj neni pekný. Je špinavý, podlý a brutalny a nikdy nato neni príjemný pohlad. Ja osobne mám radšej filmy ako Neporazitelný, Never back down, Rocky aťd a myslím že aj z nich sa dá veľa obkukať. Ale platí že viac ako 10 pozretí videa dá človeku jeden kvalitný tréning. Btw tiež sa mi páčia tvoje názory